Hejsan.
 
Jag har jobbat som en galning.
Jag har klivit av nu och jag kan säga att jag är redigt trött.. Min stegräknare har fått fnatt och den räknar inte som den ska. Då jag har sprungit som en galning mellan alla våningar så har jag gått ungefär 10 steg. Så ja det var ju tänk att jag skulle byta batteri. Nu är det gjort och gissa vad. Den funkar inte bättre för det..
 
Nåja jag får införskaffa en ny när den första lönen kommer in.
 
Jag har verkligen kommit in i jobbet och trivs som fisken i vattnet och jag går glad till jobbet och kommer hem med energi. Precis som det ska vara. Måste dock kanske sakta ner vissa gånger. Särskilt då jag jobbar morgon och jag inte är morgon människa.
 
I morse så var det min 3:dje morgon och jag kan säga att jag inte ville kliva upp då hela familjen låg kvar i sängen och sussade då jag fick kliva upp.
 
Men nu är jag ledig i morgon och jag ska städa lite och fixa här hemma. Har snart kalas för gumman och var och köpte lite presenter till henne så att nu ska bara bakningen göras sedan är jag klar=)
 
Träningen har faktiskt gått bra och jag kan säga att sedan jag fick min pilatesring så har det gått bättre och bättre. Men nu ska det hårdtränas och jag ska komma tillbaka till den jag en gång var. Jag har fått nya kläder och dessa var en aning förliten så nu ska jag komma i dessa.
 
Nu i kväll har jag och sambon tittat lite på internet efter lite saker så nu är det bara att vänta in löningen så ska man börja planera lite hur det ska bli och vara i sommar här.
 
Nej ha en bra kväll skriver en annan då inte min sambo sitter bredvid kollar på hackehackspett.........

Kommentera

Publiceras ej