Hejsan.
 
Jag har varit ledig i 2 dagar nu och jag har precis stannat upp och insett att jag har missat träningen idag. Aja inte så mycket att göra åt. Jag får göra dubbelt i morgon. Idag är en slappåar dag då jag inte har gjort annat än att jag har bakat och sprungit runt,
 
Jag börjar jobba igen på tisdag och då jobbar jag kväll... Jag är ju en kvälls människa så vi får väl se vad de har för planer för mig nästa vecka hoppas att de är ok,
 
Nästa lördag fyller gumman år men då jobbar jag:( Men då ska vi fira henne på tisdag då jag är ledig då=)
 
Jag kör med min älskade pilatesring och den ger mycket kan jag säga. Känner mest på tröjor. Ärmarna börjar bli trånga då jag tränar armarna från sladdriga till spända.
jag har jobbat 111 timmar på en månad förr men denna gång känns det som jag jobbar en heltid. Visst nu är jag ledig men ibland blir det lite för stressigt med träningen och jag kan inte riktigt fokusera då jag nästan somnar.
 
Hur planerar ni som jobbar och tränar hemma eller på gym?
 
Ha en skön kväll kram
 

1 kommentarer

Fjärilslätt

20 May 2013 07:11

Kan du inte fota får man se pilatesringen hur du tränar med den?
Jag är helt nollställd på det

Kommentera

Publiceras ej