God kväll.
 
Jag ska snart gå och sova ska bara slöglo lite på ER och sedan ska jag sova. Visst det blir kanske vid 21 men det är lika bra det.
 
Dagen har verkligen flugit fram och helt plötsligt skulle jag sluta. Jag hann inte mer än komma innanför dörren så började gumman slita i mig och säga att vi skulle gå ut att gunga. Efter en timme hemma så begav vi oss ut.
 
Ja det var varmt då vi gick ut men sedan så började det att regna så det var bara att gå in igen. gumman grät för hon var tvungen att gå in efter att ha varit ute hela dagen.
 
Så väl inne så blev det en dusch för henne och sedan lite kvällsfika innan hon hamnade i sängen. Ja det kanske tog 5 min så sovde hon.
 
Träningen i dag har bestått av jobbet och jag har sprungit men enligt stegräknaren har jag knappt gått 1000 steg. Jag har väl gått 6000 steg minst. Så ja jag litar inte ett dugg på den alls längre. Jag har den endast för att se på ett ungefär.
 
Jag har fått tagit 4 tabletter med koffein i dag. I morgon hinner jag nog ta 6 stycken innan jag stupar
 
I morgon ska jag träna städa och planera hur jag ska göra ute på balkongen. Hoppas att det blir bra så att vi kan sitta där. Vi har bott här i 3 år nu men vi har inte kunnat njuta av den än då vi inte vetat hur vi ska ha det. Men nu vet vi.
 
Vi ska köpa ett bord ( Nej vi har inte haft något) Sedan ska vi få chili och även paprika plantor av en god vän så detta ska planteras. Hoppas att vi kanske får en paprika eller 2 eller chili snart men det får ta den tid det tar.
 
Sedan ska vi på Coop och köpa jord. För på fredag och i morgon ska tomatplantorna hämtas. Sedan blir det en salladsodling ute=)
 
Det känns riktigt spännande.
 
Sedan ska jag jobba i helgen. Hur ser eran vecka ut?
 
Kram Kram
 

Kommentera

Publiceras ej